lördag 1 september 2007

Cherry Ghost och halstabletter

Ännu en vecka... och vad har hänt?

Jo, jag var på Chris Cornell i måndags, oj vad det var bra!

Och jag och Frida (fast mest Frida) har tagit reda på att Cherry Ghost kommer till Stockholm! Ahha, det är ju helt underbart! Ska bara fixa biljetter....

Så har jag gått å blivit sjuk också, det är väl bara sådär mittemellankul kanske...

Och nu saknar jag Emelie jättemycket, det hade ju varit så himlans bra om hon kunde ta och bli hemskickad snart! Aja, får väl börja planera inför påhälsningen i stället...

Just det, inte att glömma, Lisas katt heter Donny Darco den här veckan. Donny med c och stumt ö på slutet tror jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej hjärtat :) Vilken fin blogg du har, man blir liksom glad när man läser den. Hihi, vi hörs imorgon. Puss och kram!